MOIM OKIEM

To już ostatnia w tym roku szkolnym edycja naszej akcji blogujących anglistek. Temat jest iście wakacyjny i związany  wszelkiego rodzaju podróżami. Pomysły, które dla Ciebie przygotowałam w większości ćwiczą umiejętności komunikowania się. Mam nadzieję, że wykorzystasz je na swoich lekcjach.   1. PUZZLE Przygotuj dla swoich uczniów kilka obrazków

Już niedługo maj, a co za tym idzie… DŁUGI WEEKEND! No, ale jak wiadomo, to co dobre szybko się kończy i trzeba będzie wrócić do pracy. Żeby ją sobie umilić, ponieważ końcówka roku szkolnego ma to do siebie, że można zrobić coś poza podręcznikiem (zwłaszcza po egzaminach 😉 )

  Jako, że nie jestem zwolennikiem kserówek to wychodzę z założenia, że uczeń prędzej i łatwiej zapamięta daną rzecz, jeśli wiele razy będzie miał możliwość ją powiedzieć. Gdy dołoży się do tego ruch i nietypowy gadżet, utrwalenie ma się jak w banku. Liczba mnoga jest jednym z tych zagadnień,

  Grę TABOO zna chyba każdy, więc nie będę w tym artykule wyjaśniać zasad jej działania. Sama jestem zwolennikiem tej gry, bo uważam, że uczy ona uczniów radzenia sobie w sytuacjach stresowych, kiedy zapomną jakiegoś słówka i zaczną robić tzw yyyyyyy. Dzięki temu, rozwiną w sobie nawyk wyjaśniania słowa, które

  Ostatnio na fanpejdżu zorganizowałam ankietę z pytaniem o czym chcesz w najbliższym czasie poczytać 🙂 Większością głosów wygrał wpis dotyczący PATYCZKÓW, a więc o to i on. Dziś chciałabym podzielić się z Tobą pomysłami na przymiotnikowe patyczki. Jako, że lubię wielokrotnie wykorzystywać daną pomoc dydaktyczną, to przygotowałam dla Ciebie kilka