Temat cyfr i liczb w nauczaniu języków jest czymś całkowicie oczywistym. Najczęściej pojawia się gdzieś na początku nauki i później co jakiś czas się do niego wraca.
Szczerze powiedziawszy, dla mnie jest to bardzo przyjemny temat i lubię go nauczać. Chociaż jeszcze większą frajdę sprawia mi wykorzystywanie tej liczbowej wiedzy w późniejszych tematach, bo umówmy się – liczby są obecne w naszym życiu i niemożliwe jest nieużywanie ich.
Jako, że ostatnio robiłam porządki w moich materiałach i znalazłam stare i podniszczone karty obrazkowe z liczebnikami, postanowiłam zrobić sobie nowe – ładniejsze 😀 Efektami mojej pracy, dzielę się z Tobą właśnie w tym wpisie.
Na wstępie, chciałam Ci tylko powiedzieć, że to jest najobszerniejszy zestaw jaki możesz pobrać na moim blogu, ponieważ składa się aż z 12 plików PDF, w których znajdziesz:
- karty obrazkowe z napisami;
- karty obrazkowe (pionowe);
- karty obrazkowe (poziome);
- okrągłe memory obrazkowe (lub znaczniki dla dzieci);
- okrągłe memory z podpisami;
- bingo w trzech wariantach;
- 0-12,
- 0-20,
- 0-100,
- grę „I have, who has?” w trzech wariantach;
- 1-12,
- 1-20,
- 1-100,
- OGROMNE domino;
- OGROMNE karty ze słownictwem.
Dodam tylko, że memory składa się łącznie z 42 kart, które zawierają pojedyncze słownictwo z zakresu od 0-20. Dalej, znajdziesz karty z dziesiątkami do 100 i dodatkowo 13 kart z przypadkowo wybranymi przeze mnie liczbami z zakresu od 20 do 100.
Poniżej możesz zobaczyć grafiki, które wykorzystałam do stworzenia kart:
Aby pobrać wszystkie materiały, wystarczy kliknąć w poniższy przycisk 🙂
Mam nadzieję, że mój zestaw okaże się dla Ciebie przydatny. Daj znać czy Ci się podoba 🙂
Jeśli jesteś zainteresowany innymi zestawami, którymi podzieliłam się na blogu, to kliknij w poniższy przycisk aby się z nimi zapoznać.
Natomist, jeśli masz możliwość i ochotę, to podeślij mi na fanpejdżu zdjęcia z wykorzystaniem moich materiałów na lekcjach. Będzie mi bardzo miło je zobaczyć i opublikować 🙂
A póki co, trzymaj się ciepło!
ŹRÓDŁO GRAFIK: http://bit.ly/2Q4Pwkq
PRZYKŁADOWE TŁO: http://bit.ly/36Fcxjz